Pagini

marți, 30 septembrie 2008

Camasa Fear and Loathing in Las Vegas


Camasa Fear and Loathing in Las Vegas - 50RON

Vandut






Material: Bumbac.
Marime: M to L ( nu este specificat)
Lungime: 58cm.
Stare: Excelenta.
Obs: Camasa este croita in linie clasica, dar iese cu totul din tipare prin imprimeul pop art viu colorat, care imbina o serie foarte reusita de simboluri ale vietii in Hollywood, California in vremea Marelui Gatsby si nu numai: a 1920's Mercedes, o tipa savurandu-si cafeaua de pe portbagajul unui Chevy, the Monterey Motel Drive-in Sign, the "To Cross Street Push Button" Sign, o tipa in costum de baie pudrandu-si nasul in oglinda unui Harley Davidson, the Miller High Life Beer, the "Hollywood Bowl" Sign si altele. Absolut fantastic.

Un comentariu:

Alice in vintageland spunea...

Ma ucizi:) cu numele pe care le dai hainelor listate:), sunt perfecte (spot on)! Azi am observat ca tocmai pe tine nu te-am pus la linkuri (am remediat situatia)! Am impresia ca avem gusturi comune in ceea ce priveste filmele, muzica,cartile si nu stiu daca toata lumea intelege referintele tale, dar mie mi se par super bine alese:)
http://dulapulbunicii.weblog.ro/